onsdag 21 januari 2009

Utmaning

Hittade en trevlig bokutmaning hos Full Bokhylla och kan givetvis inte låta bli...

1. Vilka författare köper du alltid inbundet (dvs, snabbt efter boken kommit ut)?
Håkan Nesser
2. Vilka författare har du flest böcker av i bokhyllan?
Nesser...
3. Vilken var den senaste boken någon tipsade dig om, och vad tyckte du om tipset? Var blev du tipsad, om det var en blogg?
Senaste tipset var "Potensgivarna" som jag fick av min barndomsvän M på telefon. Hon borde blogga;) Vad jag tyckte om boken kan du läsa
här!
4. Vilken var den senaste boken du gav bort? Mottagande?
Skickade "Berlinerpopplarna" till en, för mig, okänd person så sent som igår faktiskt. Hoppade på ett s.k. pocketutbyte/kedjebrev och vet därför inte alls hur den blev mottagen. Kan bara hoppas att hon inte redan hade läst den.
5. Har du några biblioteksreservationer just nu?
Nix, för alla böter jag riskerar få för försent inlämnade böcker köper jag egna.
6. Vilken bok/böcker läser du just nu?
Hans Koppels "Vi i villa"

Läs andra bloggar om , , , , , , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilket bra argument för att köpa istället för att låna! =)